loading...
به بزرگترين وبلاگ سرگرمي و خنده ايرانيان خوش امديد
دانيال بازدید : 120 سه شنبه 11 اسفند 1388 نظرات (0)
چيه تا اس ام اس مياد عين قورباغه ميپري رو گوشي ؟؟؟.... هيچ خبري نيست كار تو بكن ......

*****************

در کنار ساحلت من قايقي شکسته ام... تو همان ساحل عشقي که بهت دل بسته ام

****************

تق، تق، تق، کیه؟من گدای دوره گردم... اومدم دورت بگردم

***************

اگه بگن زیبا ترین، شجاع ترین، محبوب ترین، دانا ترین، عاقل ترین آدم کیه؟ انگشتمو به طرفت دراز می کنم و می گم: این نمی تونه باشه!!!

**************

امروز ساعت دیواری اتاقم رو برداشتمو جاش عکس تو رو گذاشتم حالا تو شدی تمام لحظاتم

*************

الو ... خودتي ---- -----قربون شما كجا رو گرفتين ------من زنمو گرفتم. ------اشتباه گرفتين ------باشه ميرم طلاقش ميدم

***************

عابر شهر چشاتم دل من اهل ريا نيست ، اوني كه مثل تو باشه حتي توي قصه ها نيست .

**************

بی تو نه بین زمین واسمون جنگ میشه نه کوه اب میشه نه اب سنگ میشه فقط این دل منه که برات تنگ میشه دوستت دارم

**************

فال حافظ ، نیت کن! ... ... ... ... به جهنم گر غمت پایان ندارد به درک گر سرت سامان ندارد بخندم من به این دنیای فانی که ضایع تر از این امکان ندارد ... حافظ میخواد بگه تو خوشبخت میشی ، یکم عصبانیه ! منظوری نداره

****************

شاید یکی هست که شبا واسه این که خوابتو ببینه به خدا التماس میکنه شاید یکی هست که وقتی تو را میبینه دستاش یخ میکنه و تپش قلبش هر لحظه بیشتر میشه شاید یکی هست که به خاطر تو شبا تو دریایی از اشک میخوابه ولی تو اونو نمیبینی شایدم هیچوقت نبینی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 4,171