loading...
به بزرگترين وبلاگ سرگرمي و خنده ايرانيان خوش امديد
دانيال بازدید : 90 سه شنبه 11 اسفند 1388 نظرات (0)
برای هزارمین بار ازم پرسید : تا حالا دلت و شکستم ؟ و من برای هزارمین بار به دروغ گفتم : نه ....... تا دلش و نشکنم .

********************

من زیر بارون با چشام یه آرزو ساخته بودم واسه دوباره دیدنت زندگیمو باخته بودم یا آرزومو پس بده یا با دوباره دیدنت به زندگیم نفس بده

*********************

هرگز فراموش نمی کنم سخنانی را که از چشمان تو شنیدم می گویند چشمها هرگز دروغ نمی گویند اما من شیرین ترین دروغ ها را از چشمان تو شنیدم آن هنگام که می گفتند:دوستت دارم...............

**************

انقدر مستم که بی قایق به دریا می روم یا به عشقم میرسم یا غرق دریا می شوم

*************************

اگه 3 ثانیه به آخر عمرم باقی مونده باشه: ثانیه اول نگات میکنم ثانیه دوم صدات میکنم ولی ثانیه سوم

 گریم میگیره چون نتونستم بهت بگم دوست دارم

************************

میدونی ادما بین الف تا ی قراردارند بعضی ها مثل ب برات می میرند مثل د دوست دارند مثل ع عاشقت میشن مثل م منتظرت می مونند تا یه روز مثل ی یارت بشن

*********************

جیگرم........................... قلبم .................................. همسرم............................... هم پام هم دستم درد میکنه ۱ دکتر خوب سراغ نداری؟!

********************

عشقو برات كشيدم ميان موج دريا ، رو ماسه هاش نوشتم دوست دارم يه دنيا .

*******************

اعتبار دوستی شما رو به پایان است . برا ی شارژ یک اس ام ا س ارسال کنید

**********************

تو در قلب من جا داری !!!!! . . . . . کار دنیا رو می بینی قلب من شده گاو داری !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 40
  • بازدید کلی : 4,184