loading...
به بزرگترين وبلاگ سرگرمي و خنده ايرانيان خوش امديد
دانيال بازدید : 97 سه شنبه 11 اسفند 1388 نظرات (0)
آسمان گفت که من آبیم عشق میورزم که استقلالیم...تقدیم به هواداران استقلال

****************

ویکتور هوگو میگه: به کسی که دوستش داری نگو دوستت دارم. . . . . . . . . . ویکتور هوگو غلط کرده . دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم

**************

نون و پنیر و چایی ، قصه ی آشنایی ، الهی یاد نگیری هرگز تو بی وفایی ، روی گلهای نرگس با یه مداد قرمز ، هزار دفعه نوشتم : زندگی بی تو هرگز !

******************

فکر کردی اس ام اس فرستادم کارم پیشت لنگه یا دستام زیر سنگه ! نه فقط دلم واست تنگه دددددددددوووووووووسسسسسسسسستتتتتتتتت دددددااااااااررررررمممم
 

****************

یاروسوارهلیکپتر میشه به بغل دستیش میگه گرمته میگه نه به اون یکی بغل دستش میگه شما گرمتونه اونم میگه نه به خلبان میگه هیچکس گرمش نیست لطفا اون پنکه سقفی رو خاموش کن

***************

مرده ام در کوچه های بی کسی سنگ قبرم را نمی سازد کسی سوختم خاکسترم را باد برد بهترین دوستم مرا از یاد برد

****************

ایا فکر می کنید بی مصرفید ایا فکر می کنید تنهایید ایا فکر می کنید تو زندانید ایا فکر می کنید زشتید ؟ بخدا حق دارید

****************

اون چيه که از گل بهتره از حوري قشنگتره از دنيا با ارزشتره از فرشته پاک تره ؟ واقعا که؟؟؟؟.....؟؟؟؟يعني تو هنوز منو نشناختي؟

********************

اگر عاشق شدي درشهرغربت - سوار خربشو برگرد ولايت

*******************

اهدای اس ام اس اهدای زندگی منتظر یاری سبزتان هستیم انجمن بیماران اس ام اس

***************

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 23
  • بازدید سال : 28
  • بازدید کلی : 4,172