loading...
به بزرگترين وبلاگ سرگرمي و خنده ايرانيان خوش امديد
دانيال بازدید : 112 سه شنبه 11 اسفند 1388 نظرات (0)
می گن خدا به هر کسی به اندازه ی دلش می ده ببین دل من چقدر بزرگه که تو رو به من داده

************

رفتی و با رفتنت قلبم شکست... قلب من غصه نخور. اون بالا هم خدایی هست!!!

************

به یارو میگن فرق بین اب دریا و اب اشامیدنی رو بگو : میگه تو اب دریا میشه شنا کرد ولی تو اب اشامیدنی نمیشه

**********

چشامو رو هم ميزارمو ...................... فكر مي كني تو رو بيادم مييارم نبابا ميگيرم مي خوابم

*************

اگر مثل خون توی رگ هام بودی برای دیدنت روزی هزار بار شاه رگم رو میزدم

************

دعای زنان امروز: خدایا به من عشق بده تا همسرم را درک کنم صبر بده تا تحملش کنم اما قدرت نده که میزنم لهش میکنم

******************

به بچه اصفهانيه مي كن وقتي ميري سر يخچال چي مي خوري؟ مي گه: كتك

**************

نون وپنیر وچایی قصه ی آشنایی الهی یاد نگیریی هرگز تو بی وفایی روی گلای نرگس با یه مداد قرمز هزار دفه نوشتم زندگی بی تو هرگز

**************

هر وقت گلی را بو کردی هرگز اونو نگاه نکن چون اگه نگاهتو به خاطر بسپاره شوق دوباره دیدنت اونو پرپر میکنه

*************

زندگی به من اموخت که دست دادن معنی رفاقت نیست بوسیدن قول ماندن نیست و عشق هرگز ضمانت تنها شدن نیست.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 4,153